유 ♥ 웃 عشق من 유 ♥ 웃

(¯`v´¯) مرا اندکی دوست بدار اما طولانی (¯`v´¯)

من حقیقت مجرد را نمیشناسم اما در برابر جهلم به خاک می افتم و پاداش و فخرم را در ان میابم

میان خیال و ادراک ادمی فاصله ای است که جز اشتیاق او چیز دیگری نمیتواند انرا طی کند

بهشت انجاست...

پشت ان در....

در اتاق مجاور...

اما من کلید در را گم کرده ام شاید هم در قفل دری دیگر نهادم

تو نابینا هستی و من گنگ و لالم

پس دستهایت را در دستهای من بگذار تا یکدیگر را بهتر دریابیم

ارزش ادمی به انچه بدان میرسد نیست

بلکه در ارزوی رسیدن به ان است

برخی از ما همچون گوهر و برخی مانند برگ

اگر سیاهی بعضی از ما نبود سفیدی ناشنوا میماند

و

اگر سفیدی بعضی از ما نبود سیاهی نابینا میماند.

جبران خلیل جبران



نظرات شما عزیزان:

دوم
ساعت0:47---19 فروردين 1391
سلام به همه ي کساني که پيام منو ميخونن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,ساعت 12:54 توسط بی بی گلاب | |


Power By: LoxBlog.Com